[ LUGOS ] arnes in staticen ip preko ppp

Bostjan Muller neonatus na gimp.thz.net
Sob Jun 3 11:36:22 CEST 2000

Pozdravljeni!

Dobil sem staticen ip z arnesa in bi se sedaj rad s tem ip-jem povezal preko
ppp-ja.

Ze prej sem se povezoval na arnes za ppp dostop, torej imam nameserverje
postimane ok.
Iz prejsnje konfiguracije (/etc/ppp/options) sem izpustil noipdefault, ter
dodal moj.ip.num.static: (poskusil sem tudi z moj.ip:server:ip)
ter netmask 255.255.254.0 (dodeljen od arnesa)
zamenjal sem tudi username ter pass s katerima se povezujem.

Zgodi pa se mi sledece:
ko se vzpostavi povezava ne morem pingat niti arnesa (drugam pa se manj), route
in ifconfig mi pokazeta napacen mask (oba kazeta ifconfig -255.255.255.255 oz
route - 0.0.0.0).

Ali je komu ze uspela povezava s staticnim ip-jem na arnes? Ce mu je bi mi
lahko svetoval kaj naj naredim?

Poskusil sem tudi z ipcp-accept-remote ter ipcp-accept-local pa ni bilo efekta,
razen tega da pri slednjem dobim dinamicno dodeljen ip namesto staticnega :(
Aja v options obstaja vrstica defaultroute.

Za pomoc se vam vnaprej zahvaljujem!

Bostjan
--
   Boštjan Müller [NEONATUS], neonatus na gimp.thz.net, http://surf.to/NEONATUS
For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net, RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644

Dodatne informacije o seznamu Starilist