[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Andra` Tori andraz.tori1 na guest.arnes.si
Tor Jun 20 16:09:05 CEST 2000

On Tue, 20 Jun 2000, Toma Zupan wrote:

> Ce razmišljamo še naprej :
>
> Zakaj bi že na štartu razvrednotili delo z Linuxom napram M$?  Ali je morda
> potrebno kaj manj truda da osvojiš vsa potrebna znanja?  - prej bi rekel
> ravno nasprotno. Moje mnenje je , da je treba biti konkurencen najprej s
> kvaliteto, šele potem s ceno. Dolocen nivo kvalitete zagotavlja že Linux
> sam, admin pa se mora potruditi , da jo s korektno namestitvijo izkoristi.
> Stranka tako ali tako 'prišpara' že s tem , da ni treba kupovat NT-jev,
> client-licenc zanje ...

Uvajanje linuxa poteka v vecji meri zaradi zmanjsevanja stroskov kot
zaradi povecane kvalitete. (IMHO) ... Se posebej v majhnih podjetjih, kjer
MS suxware predstavlja kar velik strosek.
Torej, konkurencen moras biti na vseh podrocjih, tako kvalitetno kot
cenovno, ...

Ce gremo v tej smeri, bi bilo pametno nabiti cene za 20%, zato da se
kompenzira MSjeve licence :)

Sicer pa, saj bo trg povedal koliko je kaj vredno, menii se zdijo nekatere
stvari precenjene spet druge podcenjene... zato sem ze na zacetku
predlagal, da se raje dela samo povprecne vrednosti, ki so dejanskae...
torej naj folk pove, tocno za koliko je ze kaj naredil in naj se iz
tistega naredi referencni cenik, ne pa ocenjevanje 'na oko'...

Torej, tisti ki se s tem ukvarjate.. povejte dejanske vrednosti preteklih
poslov, ki ste jih imeli...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist