[ LUGOS ] lib+bttvgrab

Aleš Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Čet Jun 22 20:28:01 CEST 2000

Na Slacku 7.0 sem proval instalirat xanim v rpm-ju. in nato mi takoj vrže
naslednje:

darkstar:/cdrom/Packages/RPMS# rpm -i xanim-2.80.1-1.i386.rpm
error: failed dependencies:
/bin/sh is needed by xanim-2.80.1-1
ld-linux.so.2 is needed by xanim-2.80.1-1
libICE.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libSM.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libX11.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libXext.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libXt.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libc.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libdl.so.2 is needed by xanim-2.80.1-1
libm.so.6 is needed by xanim-2.80.1-1
libz.so.1 is needed by xanim-2.80.1-1
darkstar:/cdrom/Packages/RPMS#

Kje naj dobim te lib?
Sem proval z enega CD-ja od COL2.3, ampak ena lib rabi drugo že prej
instalirano, tako, da mi jih ni uspelo namestit. In sporoča, da manjka
/bin/sh, ampak ta je gor, sem preveril, zakaj to?
What can I do?
V naprej hvala za pomoč!
----------------------

Nato sem se mantral z bttvgrab-ijem.

Instaliral sem ga mislim, da v redu, ampak, ko ga zaženem v konzuli, mi
prikaže neko modro osnovo za ta program (vsaj izgleda tako [št. framov,...])
ter nato mi vrže error:

bash-2.03# bttvgrab
bttvgrab error: No such device (open /dev/video)
bash-2.03#

Nekdo se je enkrat na listi hvalil, da si je doma naštimal bttvgrab za
gledanje tv-ja, naj se zdaj izkaže pa mi pomaga! Hvala!
lp,

AJ
--
OpEn Free, $ KnOw-HoW