[ LUGOS ] arnes in staticen ip preko ppp

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Jun 4 08:06:09 CEST 2000

Yo!

On Sat, 3 Jun 2000, Bostjan Muller wrote:

> Saj pravim da dobim *vsakic* ko *NE* izpustim noipdefault VEDNO dinamicen ip in
> ne staticnega. Slednjega dobim le ce sam zahtevam ip (potem ga tudi dobim, samo
> ne morem vec nikamor pingat in podobno).

Cakaj malo, zdaj mi ni pa nic jasno. Se pravi ko klices na obicajen
ARNES-ov router in zahtevas od njega da ti dodeli dolocen IP? Ja potem bi
to lahko vsak naredil!!! IP se binda lahko na dolocen modem, ki je
priklopljen na router (to tukaj odpade, ker vedno dobis drug modem), druga
varianta je pa da se IP binda na username in sicer v pap-secrets (v tem
primeru ti pa router dodeli IP ki je vpisan v papa-secrets in tukaj bi
zadostovala opcija noipdefault na tvoji strani). Saj IP-ji na ARNES-ovih
modemih so tudi staticni pa imas noipdefault opcijo vkljuceno!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist