[ LUGOS ] Primary & Secondary DNS na enem racunalniku

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Pet Jun 9 07:39:52 CEST 2000

> Zanima me, ce je mozno, da bi za domeno vodil primary (master) ter =
> secondary (slave) DNS zapis na enem racunalniku z vec IPji, da bi na en =
> IP obesil master na drug pa slave - zaradi formalnosti.

Zaradi formalnosti bi to slo, je pa v splosnem zelo, zelo slaba ideja.
Zagnati bi moral dva binda, ki bi se oglasala vsak na svojem IP naslovu.
Ce se ta masina reboota, ali je zaradi kakrsnegakoli razloga preobremenjena,
nihce v to domeno ne more poslati poste: Ce bi deloval sekundarni streznik,
bi mailerji lahko pogledali MX zapise in poslali posto na rezervni
streznik. Ker gresta tako vedno oba DNSa istocasno dol, mailer ne dobi MX zapisov, ampak timeout, posiljatelj pa posto nazaj s pripisom "nonexistant domain".

--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist