[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Toma Zupan tomaz.zupan na orpo.si
Tor Jun 20 14:40:29 CEST 2000

-----Izvorno sporočilo-----

>Nasvet: naj bodo postavke cca 20% manj kot MS varianta, ce ne bo slo se pa
>zniza, ker podraziti urne postavke je malo tezje kot poceniti.
>Tudi ostali nizajo urne postavke v zadnjih casih, glede na prejsnja leta.

Ce razmišljamo še naprej :

Zakaj bi že na štartu razvrednotili delo z Linuxom napram M$?  Ali je morda
potrebno kaj manj truda da osvojiš vsa potrebna znanja?  - prej bi rekel
ravno nasprotno. Moje mnenje je , da je treba biti konkurencen najprej s
kvaliteto, šele potem s ceno. Dolocen nivo kvalitete zagotavlja že Linux
sam, admin pa se mora potruditi , da jo s korektno namestitvijo izkoristi.
Stranka tako ali tako 'prišpara' že s tem , da ni treba kupovat NT-jev,
client-licenc zanje ...

moja 2 stotina ...

LP, Tomaž

Dodatne informacije o seznamu Starilist