[ LUGOS ] Re: [ LUGOS ] Kloniranje diska prek mreze

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Sob Jun 3 07:53:28 CEST 2000

On Fri, Jun 02, 2000 at 11:25:53PM +0200, Blaz Podrzaj wrote:

> Mislim se zdaj mi ni cisto jasno kaj ima tukaj mreza za opravit?

V bistvu vse kar bi rabil je neke vrste rdd, kar najbrz niti nebi bilo tako
tezko skupaj spravit...

Rabis daemon, ki visi na eni masini in ima access do diskov, na drugi masini
se na ta daemon connectas in mu reces, da nucas /dev/hda in on zacne delat
dd if=/dev/hda in to buferira, ter posilja prek mreze klientu...

na drugi strani pa to zapisujes na disk.... Easier than eating pancakes..

vse skupaj bi zgledalo nekako tako

rdd if=192.168.1.1:/dev/hda of=/dev/hda

Kaj bi moral naredit, bootat masino iz diskete na kateri bi bil client za
rdd, seveda bi moral prej tudi napisat server za vse to...

V bistvu bi je zadeva njbrz izvedljiva... Z dovolj velikim bufferjem, bi
zadevo lahko izvajal preko kakega modem linka... Hmm, buffer niti ni nujna
zadeva, saj disk ni CD in ne rabi konstantnega streama podatkov...

Zadevo bi lahko doteral se do take meje, da bi vmes prenos prekinil in potem
nadaljeval, vse kar bi moral poskrbet je to, da sproti izpisujes vse kar je
bilo ze zapisano na disk... :) In potem startas od tam naprej...

David!
NATO Air! -- Just Do It!

Dodatne informacije o seznamu Starilist