[ LUGOS ] raid mirror -> how to :)

Tadej Slemc tadej na security.eu.org
Čet Jun 1 09:31:53 CEST 2000

Re

Hmmm ... preberi si tole http://ostenfeld.dk/~jakob/Software-RAID.HOWTO/

Potem pa si iz neta poberi alfa patche (jah .. alfa .. drugace ne gre :) )
za tvoj kernel (aha .. patchi so pomoje zadnji za kernel 2.2.11) iz
ftp.kernel.org/pub/linux/daemons/raid/alpha

Pa ne pozabi downloadati tudi RaidTOOLSov ..

potem pa le sledi navodilom.

lp

Tadej

Dodatne informacije o seznamu Starilist