[ LUGOS ] Prvih sto (100) vprasanj

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Jun 4 07:38:02 CEST 2000

On Sat, Jun 03, 2000 at 03:24:40PM +0200, NetGhost na cool.st wrote:

Nastavi svoj mailer na 76 znakov sirine... ;>

> 1. Kako naj naredim na neki linux masini boot disketo ki bo pointala na
> hda7, ker mi je disketa crknila na moji masini

Disketa ti je crknila? Mislis disketar? Kaj ti bo potem boot disketa? ;)
Drugace pa vzami slackware boot image, ga ddjaj na floppy in potem ob bootu
napises mount root=/dev/hda7

> 2. Kje lahko dobim LILO loader, ki bi podpiral primarno particijo nad 1gb
> ker imam svojo 3gb in to Win particijo

hmm, nevem.. tam kjer je primarni site od lila, novi lilo ze podpira
particije nad 1024 cilindri...

> 3. opisite mi prosim kaksen racunalnik si naj izberem za linux in katero
> distribucijo naprimer za racunalnik pod 150 mhz brez scsi diskovja pa
> okrog 64 mb ker bi bil najbolj optimalen za priklop na ADSL in kasneje WEB
> server

Slackware. Racunalnik si pa tako ali tako ze sam opisal... :P

David!
MICROSOFT  -- Most Intelligent Customers Realize Our Software Only Fools
Teenagers

Dodatne informacije o seznamu Starilist