[ LUGOS ] Vorbis vs. MP3

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Tor Jun 20 11:31:00 CEST 2000

Zivjo!

On Tue, 20 Jun 2000, Tori Andraz wrote:

> Meni tu ni jasno, a trdis da je pri 128kbps velikost obeh datotek
> razlicna,

Lame je imel nastavljen bitrate na 128 (-b 128).
Vorbis nima stikala za nastavljanje bitne hitrosti.
Imas pa point, ce bi imela isti bitrate bi morala imeti iste velikosti
datotek vendar sem jaz razliko pripisoval formatu datotek, ker v
Vorbis dokumentaciji omenjajo bitrate 64 - 128 kbps.
Ce gledas s stalisca wav je razlike 1%, je pa res ce ju primerjas
neposredno prides do razlike nad 10%, kar je malce veliko za
'overhead'.
Strinjam se, da je tukaj nekaj fishy. Bom poslal rezultate na
vorbis-dev... morda mi bodo tam kaj povedali ;-).

> zakaj ne znizas potem bps od oggja in poves kaksna je razlika v
> kvaliteti?

1. Kako naj znizam bps Vorbisu ?
Najbrz bi se bolj splacalo v tem primeru povisati bps lame-u.
2. Na kaksen nacin naj izmerim kvaliteto ?

------------------------------
Vorbize 0.2
 by Kenneth Arnold <kcarnold na yahoo.com>

Usage: vorbize [options] [<inputfile>]

 -w, --write=w    writes output Vorbis stream to w
 -r, --raw        treat input as raw
 -h, --help       this help
 -v, --verbose    enable verbose output
 -q, --quiet      don't display progress

Comments:
 If you want just one comment, use
  -c, --comment=c sets the comment to c
 If you want the full artist/album/track format, use
  -a, --artist=a  sets the artist field to a
  -l, --album=l   sets the album field to l
  -t, --track=t   sets the track field to t

By default, Vorbize reads from standard input and writes to standard output.
The -r / --raw option skips reading a WAVE header, and thus can handle raw
audio files. However, the file must indeed be a RAW sound sample at
44.1 k, 16 bit stereo with no header information, or weird things will happen.

--
best regards,
Rok Papez.

P.S.: Prilagam skripto s katero sem testiral.
encode

Dodatne informacije o seznamu Starilist