[ LUGOS ] Snemaneje zvoka iz konzole

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pet Jun 2 22:55:15 CEST 2000

> Prej bi rekel, da je blo prevec .wav streama, da bi ga encoder folgal.

> Mashino moras imeti vsaj toliko hitro, da bi lahko 2 mp3-ja vzporedno
> encodal z diska, cene ti ne preostane drugega kot record na disk in nato
> encode...
Tega ne razumem.
Vedno sem mislil, da encoder dela takole:
1. pobere par K frame
2. encoda ta frame
3. goto 1 ;).

Ce sem imel prav, je na moji masini zadeva dobila samo sum,
ker je Lame delal prbl. 1.06x hitreje, kot mu je rec -
filal podatke. ko je prisel na zacetek streama, je pac zacel encodati
stream tako, kot bi bil ze poln. Tako bi lahko dobil sam sum.

Ce bi vmes dodal buffer, bi moralo delovati B.P.
Sicer pa so ljudje ze pred casom na tej listi povedali, da IceCast
to zna.

Ob priliki se bom s tem se malcek poigral. Ce bo kaj delovalo, se bom
nedvomno hvalil.

Dodatne informacije o seznamu Starilist