[ LUGOS ] postfix

Robert Ludvik robert.ludvik na zd-lj.si
Čet Jun 22 15:23:58 CEST 2000

se opravičujem zaradi 'blesavega outlooka' - sem testiral stvari pa je ušlo.
kar se pa tiče problema, nisem bil dovolj jasen. eko. vse lepo in prav dela,
samo nisem vedel kako naštimati, da bo relay za določene userje - niso samo
na moji mreži - v poštev pride DRAC,
(http://mail.cc.umanitoba.ca/drac/index.html ), drugo varijanto predlaga
frend preko pptpd.
lp
Robert

On Thu, 22 Jun 2000, Robert Ludvik wrote:

> kako povem postfix-u, da relaya pošto samo za mojo domeno. poskusil sem
> v /etc/postfix/main.cf relay_domains = @moja.domena pa ne gre

Kako ne gre?!?!?! A mi lahko prosim poveš, kako si ti to probal? Kaj ni
šlo in kaj je šlo? Pa saj imaš tam cel kup primerov! Kdo ti je rekel da
moraš napisati @moja.domena? Kje si to prebral? Si probal mogoče brez @?
Si sploh kaj prebral a kar nekaj na pamet počneš?

PS: Pa daj si že enkrat naštimaj ta blesavi M$ Outlook Express dammit!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist