[ LUGOS ] hitrost

Ales Casar casar na uni-mb.si
Sre Jun 7 09:46:11 CEST 2000

On Fri, 2 Jun 2000, jernej horvat wrote:

> ampak
>
> spindown je tudi v nekaterih scsi biosih kot ukaz za zagon scsi naprave
> (ne samo trdi disk).
>
> A je ta spindown enak tistemu na ide ?
>
> Ales Casar bi nam lahko kaj vec povedal....ne? O:)

Zakaj pa ravno jaz? Kaksnih spindown zadev nisem nikoli preuceval, ker se
mi ustavljanje diskov na "zivi" masini zdi skregano z zdravo pametjo. Ko
se racunalnik odloci nekaj prebrati iz diska, itak vedno dobi tisto
prepozno, tudi pri najhitrejsih diskih. Da bi pa se cakal na zagon diska,
pa je nesprejemljivo. Potem je boljse uporabiti diskete, tam se vse skupaj
vrti samo po potrebi in temu primerno (pre)pocasi tudi deluje.

Dobro, verjetno se da najti situacijo, kjer bi zaustavitev diskov lahko
bila koristna, ampak tam potem verjetno uporaba diskov ni smiselna. Kot bi
si kupil avto, potem bi ti ga pa bilo skoda vzgati in bi ga raje pes
porival naokrog. Sicer je to tudi mozno, ampak smiselno pa ravno ni. Se
bolj splaca brez avta pes hoditi naokrog.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist