[ LUGOS ] FM tuner in Linux

sindar na themail.com sindar na themail.com
Ned Jun 25 09:59:44 CEST 2000

>Zanima me kako je kaj podprt FM tuner pod linuxom. Imam Zoltrix FM tuner in mal sem že gledal na netu pri proizvajalcu pa nimajo nobenega paketa za linux.
>
>Slišal pa sem, da obstaja en paket za Linux, ki podpira vso to periferijo.

Zivjo!

Linux podpira TV/FM tunerje ze v kernelu oz. preko modulov. Predlagam, da si pogledas obstojeco dokumentacijo, ki je distribuirana s kernelom (Documentation/video4linux). Zoltrix je nekaj podprt, samo ne vem tocno katere kartice (sam poglej), vsekakor pa ta zadeva dela (vsaj moj AverMedia TVPhone98, ki ima vgrajen FM tuner)

LP

/M
Make A Buck Or Two @ TheMail.com - Free Internet Email
Sign-up today at http://www.themail.com/ref.htm?ref=860301