[ LUGOS ] boot

Jure Mercun jure.mercun na guest.arnes.si
Pet Jun 30 09:50:20 CEST 2000

Dušan Rupnik wrote:

> Ne bo drzalo
> Najprej instaliras WIN 2000 ali WIN NT ker se win nt ali 2000 zelijo zagnati
> iz svojega NT loaderja potem namestis linux vendar PAZI DA NE ZAPISES LILO
> loaderja na MBR temvec na linux particijo, ko koncas si kopiraj boot zapis

Meni doma prav lepo dela.

Na /dev/hda imam winnt, na /dev/hdc pa Linux. Lilo je v MBRju in se prvi
pozene in po tem po potrebi boota manager od ntjev. Stvar dela cisto
lepo.

Pa se nekaj o popravljanju MBRja iz ntjev - po ponesrecenem poizkusu
instalacije FreeBSDja z njegovim boot managerjem sem ostal brez MBRja.
Zato sem vzel emergency repair disk od ntjev, zbootal in mu rekel, naj
ga popravi. Vendar ni naredil nicesar. Fdiska pa v ntjih ni. Tolk o
njihovih rescue diskih.

Lp, Jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist