[ LUGOS ] Hudic in PINE !

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 20 10:22:10 CEST 2000

On Fri, 16 Jun 2000, Jernej Horvat wrote:

> Pine sam po sebi ne zna delati s POP3, lahko pa uporabis kombinacijo
> fetchmail ter pine. Fetchmail ti prenese postni predal na lokalni
> racunalnik, kjer lahko potem beres s pine programom.

Joj, prejoj, kako ste zavozili. Zadeve se nisem spomnil kar tako na pamet,
ampak taksno zavajanje ljudi me je pac pripravilo do tega, da sem obudil
znanje.

Pine *zna* delati s POP3. Nastavis si ga pa tako, da gres v menu
Main/Setup/Config, se tam postavis na parameter 'inbox-path' in vpises
vrednost '{tvoj.pop3.server.nekje.dalec/pop3}INBOX'. Da bodo nastavitve
prijele, moras se zapustiti pine in ga znova zagnati.

Vsekakor kaksnega fetchmaila ne potrebujes, ce je tvoj edini cilj s
pine-om dostopati do nekega POP3 serverja. Je pa res, da v dolocenih
okoliscinah verjetno tudi fetchmail zna prav priti.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist