[ LUGOS ] Re:_[_LUGOS_]_Kloniranje_diska_prek_mr??ISO-8859-2?Q?eže

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Jun 2 23:15:12 CEST 2000

Yo!

On Fri, 2 Jun 2000, Nejc Novak wrote:

> Če imam 3 računalnike v mreži. Na enem je linux, na drugih dveh pa winsi.
> Ali obstaja v linuxu kakšen ukaz, s katerim bi lahko kloniral disk enega
> računalnika z winsi na drugega?

Ja pa kaj si bos se spomnil. A nebi raje kar cele masine z vso periferijo
kloniral prek mreze? Mi lahko poves kako si TI to predstavljas? Ce bi bilo
to mogoce, potem bi lahko vsak udru v racunalnik in po koncu svoje
operacije fizicno zbrisal disk tako da nebi bilo ne duha ne sluha o kasni
eksistenci operacijskega sistema na njem. Kako si ti predstavljas dostop
do fizicnega diska prek mreze?

Mislim ne vem no, to ze meji malo na znanstveno fantastiko.

Odpri masino, daj not par diskov in skopiraj enega na drugega. Ce ze res
hoces prek mreze, potem pa naredi image diska in ga nato prenasaj po
mrezi, samo se vedno ne bos mogel fizicno pisati na disk.

Da ne bo kdo spet pameten in govoril: "To se da!", ne na Win mashinah se
tega NE DA!

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist