[ LUGOS ] 3C905B-TX

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Čet Jun 29 20:40:00 CEST 2000

Omenjena mrezna kartica je veselo delovala skoraj dve leti, nenadoma pa ja
prenos padel na okoli 10k/sec (max.) na 100Mb mrezi.

Preskusil sem jo na Linuxu, Openstepu, Win95&98, tudi Win2K sem sprobal ,
povsod enako: sistem jo normalno zazna, da se jo konfigurirati, 3Com-ov
programcek za identifikacijo jo normalno prepozna in izpise nastavitve,
diode na zadnji strani ustrezno pokazejo 10/100Mb link, a ne glede na vse
to je prenos neodvisno od sistema cisto v k***u. :-((

100 mega se sploh ne skopira, ker link vmes "pade".
Kaksen predlog, al naj vse skupaj zabrisem v smeti?? Garancije (zal) ni
vec.

Racunalo in mreza sta OK, sedaj je na njenem mestu ena D-link 10/100, pa
dela BP.

b.

Bostjan Strumbelj		     NeXTmail & MIMEmail
Slovenija                                    jan na delo.si