[ LUGOS ] TokenRing-malce off topic

tJaZy rachek na kibla.org
Sre Jun 7 08:43:36 CEST 2000

Pozdrav.

Vsem morebitnim prizadetim se vnaprej opravicujem za tale mail,ampak
vem,da bi se tukaj lahko nasel kdo z izkusnjami na to temo.

Problem: za potencialno stranko bi moral na FreeBSD naredit en majhen GW z
TokenRing-om in ISDN-om.Pod LINUXom so trenutno podprte 3 karte(vsaj bile
so v kernelu 2.2.11 ali nekaj takega),od tega mi je obe IBMovi uspelo
usposobit,za eno(SysKonnect) pa sem prvic slisal zanjo. Ce bo sila,bom
strojcek naredil na Linux,ampak bi ga raje na FreeBSD,da bi imeli stvari
pri nas bolj poenotene. Zato me zanima,ce je ze kdo sprobal Olicom
TokenRing adapter,ki je edini podprt v FreeBSDju in ce bi bil pripravljen
deliti svoje izkusnje z menoj? Ali pa mogoce kje na netu lezijo se kaksni
driverji za IBMove kartice?

Hvala & LP!

LeP PoZdRaV,
GrdiRaceK