[ LUGOS ] 3com ta adapter

Andraz Hvalica andraz.hvalica na amis.net
Tor Jun 27 21:25:24 CEST 2000

Pozdravljen,

On Tue, Jun 27, 2000 at 08:44:11PM +0200, postman na email.si wrote:

> Problem:  Nikakor mi ne uspe pravilno instalirati tega
> modema, da bi se lahko povezoval na Internet.

Zal nisi povedal, kje tocno se ti je ustavilo, tako da ti lahko dam le
naslov, kjer dobis tocne informacije:

http://borut.rulz.org/PPP/

Tam imas za RH 5.2 prikazano s slikami, kako uredis PPP povezavo v
linuxconfigu, koristiti ti utegne tudi del, ki je naceloma za distribucijo
Slackware, so pa tam tudi skrajsana navodila in ze narejene skripte - samo
uporabnisko ime, geslo in telefonsko stevilko ponudnika interneta vstavis
vanje.

Deluje pa rec kot navaden modem, povsem brez tezav (modem pa to ni).

Ce se ti pa kje ustavi, pa spet pisi - in ni se ti treba opravicevati. 0:-)

Pozdrav,

		Andraz

http://home.amis.net/ahvalica/
Emacs is a nice operating system, but I prefer UNIX.  - Tom
Christiansen

Dodatne informacije o seznamu Starilist