[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

jurij rakun jurij.rakun na guest.arnes.si
Ned Jun 11 18:28:04 CEST 2000

------=_NextPart_000_0010_01BFD3D2.C853EF00

  Kako pa je z delovanjem Epoxove plosce KP6-BS pod Linuxom?? Povzroca =
kake probleme?=20

  Hmm.. Glede delovanja pod Linuxom nimam tolk izkusenj.. Stvar sicer =
imam doma (Dual celeron 366), vendar imam mal problemov z adapterji, =
mislim da sta abitova in sem ju moral "mal" priredit ;)) (takrat v SLO =
se ni bilo taksnih, ki bi delovalli v dual nacinu). Problem je v tem, da =
enkrat najde dva, enkrat sam enega, vcasih se pa sploh ne boota. Problem =
je ker zraven adapterjev ni bilo bilo tistih plasticnih delov, ko se =
adapterji pritrdijo gor (upam, da me razumete kaj mislim.. ne vem kok se =
rece)pa imata adapterja mal hoda sem in tja in ko prestavlam racunalnik, =
se velikrat zgodi, da moram odpirat masino in naravnat adapterja... =
grrr...

  Imaa kdo podobne grenke izkusnje?? Se dobijo pri nas sedaj adapterji, =
ki ze prez poseganja delujejo? ;)

  Ali je mogoce to Epoxovo ali pa ABIT BP6 plosco opremiti z razlicnima =
procesorjema?? (npr. Celeron 366 in Celeron 500 ali celo Celeron 500 in =
AMD XXK)=20
   =20

  Dvomim!

  Upam, da sem kaj pomagal. Lp,

  Jurij

------=_NextPart_000_0010_01BFD3D2.C853EF00

<HTML><HEAD>
<META content=3D"text/html; charset=3Diso-8859-1" =
http-equiv=3DContent-Type>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=3D#ffffff>
<BLOCKQUOTE=20
style=3D"BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-LEFT: 5px; MARGIN-RIGHT: =
0px; PADDING-LEFT: 5px; PADDING-RIGHT: 0px">
  <P>Kako pa je z delovanjem Epoxove plosce KP6-BS pod Linuxom?? =
Povzroca kake=20
  probleme?&nbsp;<BR></P>
  <P><FONT size=3D2>Hmm.. Glede delovanja pod Linuxom nimam tolk =
izkusenj.. Stvar=20
  sicer imam doma (Dual celeron 366), vendar imam mal problemov z =
adapterji,=20
  mislim da sta abitova in sem ju moral "mal" priredit ;)) (takrat v SLO =
se ni=20
  bilo taksnih, ki bi delovalli v dual nacinu). Problem je v tem, da =
enkrat=20
  najde dva, enkrat sam enega, vcasih se pa sploh ne boota. Problem je =
ker=20
  zraven adapterjev ni bilo bilo tistih plasticnih delov, ko se =
adapterji=20
  pritrdijo gor (upam, da me razumete kaj mislim.. ne vem kok se rece)pa =
imata=20
  adapterja mal hoda sem in tja in ko prestavlam racunalnik, se velikrat =
zgodi,=20
  da moram odpirat masino in naravnat adapterja... grrr...</FONT></P>
  <P><FONT size=3D2>Imaa kdo podobne grenke izkusnje?? Se dobijo pri nas =
sedaj=20
  adapterji, ki ze prez poseganja delujejo? ;)</FONT></P>
  <P>Ali je mogoce to Epoxovo ali pa ABIT BP6 plosco opremiti z =
razlicnima=20
  procesorjema?? (npr. Celeron 366 in Celeron 500 ali celo Celeron 500 =
in AMD=20
  XXK)&nbsp;<BR>&nbsp; </P>
  <P><FONT size=3D2>Dvomim!</FONT></P>
  <P><FONT size=3D2>Upam, da sem kaj pomagal. Lp,</FONT></P>
  <P>&nbsp;</P>
  <P><FONT size=3D2>Jurij</FONT></P></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>

------=_NextPart_000_0010_01BFD3D2.C853EF00--

Dodatne informacije o seznamu Starilist