[ LUGOS ] aktivna omrezna oprema z "load balancing"

Matija Grabnar matija.grabnar na arnes.si
Čet Jun 22 13:48:21 CEST 2000

> Zanima me vase mnenje o aktivni omrezni opremi (switch/router), ki omogoca
> "load balancing".
> Katera firma je najboljsa, kateri izdelki so najboljsi, kdo prodaja (ne samo
> v .si). Pa ce se kaksen URL najde. :-)
> Lahko tudi v privatni postni predal.
Obstaja nekaj Load balancing zadev, ki tecejo na Linuxu, ena mislim, da se
imenuje LVD. To je najcenejsa varianta.

Potem pa grejo po vrsti foundrynet, alteon, arrowpoint. Foundrynetove masine
se zacnejo okrog $8000, Alteon okrog $12K-$15K, Arrowpoint pa od $20K navzgor.

Dodatne informacije o seznamu Starilist