[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Ales Casar casar na uni-mb.si
Tor Jun 20 09:24:17 CEST 2000

On Mon, 19 Jun 2000, Rok Krulec wrote:

> Prosim, da komentirate kako se Vam zdijo cene in mi posljete Vase predloge.

| * Namestitev streznika za elektronsko posto:                 (44.000) 40.000
|      ( sendmail, qmail, postfix ... )

Tukaj bi bilo dobro lociti situacijo, kjer gre za mail streznik za to eno
masino kot samo, ali pa gre za mail streznik, ki procesira dohodne in
odhodne maile za eno celo domeno ali celo vec domen ter slednji opciji
dati visjo tarifo.

| * Namestitev in konfiguriranje raznih servisov:              (57.000) 50.000
|      (MySQL/PostgreSQL, Proxy, Masquerading)

Tukaj v oklepaju si nastel tri neodvisne stvari. Si mislil 50 kSIT za
vsako izmed njih posebej ali za vse skupaj? No, kakorkoli ze, predlagam,
da se to v ceniku loci. Pa nasploh bi rekel, da masquerading ne spada
zraven k servisom, ampak k namestitvi Linuxa kot router.

| * Namestitev X streznika za X terminale:                    (313.500) 300.000

Lahko podrobneje opises, kaj si s tem mislil? Navadno namestitev X
streznika ter njegovo konfiguriranje na Linux masino? Ali kaj drugega?

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist