[ LUGOS ] Hudic in PINE !

Jernej Horvat j na kid.kibla.org
Pet Jun 16 15:50:13 CEST 2000

On Fri, Jun 16, 2000 at 12:16:50PM +0000, Zelezen E. Egon wrote:

> Kam pa naj to vpisem v PINE configu pod kaj in kam  za prihajajoco posto
> ??
> Mi lahko kdo kako pomaga ?
> Navodila o PINE sem prebral polovicno, muci me anglescina -:) kaj ces

No vsaj trudis se.

Za pobiranje/prebiranje tvojega postnega predal se uporablja POP3 ali IMAP.
Slednji je bolj primeren za LAN.

Pine sam po sebi ne zna delati s POP3, lahko pa uporabis kombinacijo
fetchmail ter pine. Fetchmail ti prenese postni predal na lokalni
racunalnik, kjer lahko potem beres s pine programom.

Ce ti je prekomplicirano pa uporabi mutt, ki ima podporo za pop3 ze
vgrajeno.

fetchmail je primeren tudi za domene, ki pobirajo posto iz enega postnega
predala.
--
If you learn from your mistakes you'll learn a lot today

Dodatne informacije o seznamu Starilist