[ LUGOS ] CD Glasba!

Gasper Lakota - Jericek lakotnik na gw2.s-gimb.lj.edus.si
Tor Jun 27 18:32:33 CEST 2000

1.) ti SB sploh deluje? mislm, kaj ti vrne: cat /dev/sndstat ?

2.) kot vem, je potrebno imeti sb in cd enoto povezano s posebnim kablom,
da lahko poslusas musko s cd-ja prek sb-ja.

3.) ali imas zvocnike vtaknjene v pravi izhod?

lp,

Gasper

Dodatne informacije o seznamu Starilist