[ LUGOS ] Microsoft mogoce le ni Zlo

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Sre Jun 14 11:11:29 CEST 2000

On Tue, 13 Jun 2000 22:26:55 +0200, Rok Papez wrote:

>Microsoft ima ASF format patentiran.

Se moja dva centa.. kar trenutno krozi po Internetu kot MPEG4 ni ASF
format temvec modificiran M$-ov MPEG4 format, imenovan tudi DivX..
tista stran tudi govori o DivX-u, kakor sem jaz videl. Prva razlika med
ASF-jem in DIVX-om je seveda kvaliteta, saj je slednji dosti lepsi za
oko in uho. Asf je namenjen predvsem za streaming zadeve, kjer
kvaliteta recimo ni tako pomembna, med tem ko DIVX afaik ni za to
namenjen..
Torej, kar bi se moralo portati na Linux je DIVX codec, ne ASF codec,
ki pa verjamem, da je licenciran od M$-a.

Dodatne informacije o seznamu Starilist