[ LUGOS ] mysql

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Čet Jun 22 20:27:33 CEST 2000

sandra na mrcina.bfro.uni-lj.si wrote:

> Morda sem ustrelila mimo, toda mislim, da lahko zaženeš demona le kot
> su mysql (vem da je to možno pri Postgersql-u), ne pa kot root.

Kar se tice varnosti je to sigurno edina pametna resitev, pod rootom se
vedno poganja le tisto kar je nujno poganjati kot root... ne vidim
razloga da bi mysql spadal v to kategorijo...
ya, postgres ti niti slucajno ne dovoli narediti neumnosti, da bi ga
poganjal kot root, verjetno je isto z mysql

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist