[ LUGOS ] hitrost

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 3 03:40:18 CEST 2000

jernej horvat wrote:

> afaik ne
afaik ja...
apt-get install scsitools

vsaj v unstable verziji debiana ta paket obstaja in sicer verzija
0.1-1.1

> hdparm ni samo za "spanckanje".
> SCSI sami po sebi nimajo operacije za "spindown".....

SCSI diski imajo operacijo spindown ... vsaj vsi moji sigurno (ker jih
slisim)
v windowsih lahko to manualno naredim, sem 99.9% preprican da je isto
mozno v linuxu

ce pogledam vsebino
http://www.debian.org/Packages/unstable/utils/scsitools.html:

 scsiinfo: displays SCSI drive low-level information and modifies SCSI
           drive settings,
 scsidev: makes permanent SCSI LUN -> devicename connections,
 scsifmt: low-level SCSI formatter,
 sraw: benchmarks raw SCSI I/O rates bypassing the buffer cache,
 scsistop: low-level SCSI drive start/stop program,
 scsi-spin: program to manually spin up and down a SCSI device.

Torej .. poglej predvsem zadnjega.. glej ga glej ga ... stvar obstaja :)

yabadabadu bi reku ata flintstone...

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist