[ LUGOS ] Referencni cenik Linux storitev

Iztok Umek iztok na si-con.com
Tor Jun 20 04:05:19 CEST 2000

> Prosim, da komentirate kako se Vam zdijo cene in mi posljete Vase
> predloge.

Tukaj sicer veljajo malce drugacne tarife, ampak ni dolgo, kar sem zivel v
Sloveniji ;)

Namestitev X streznika za X terminale:                    (313.500) 300.000

Huh? Se ti ne zdi to malce drago? Vsaj v primerjavi z ostalimi stvarmi.

Namestitev in konfiguriranje raznih servisov:              (57.000) 50.000
     (MySQL/PostgreSQL, Proxy, Masquerading)

Proxy bi bil po moje bistveno manj. Nekako tako, kot web streznik, ali pa se
kakih 15% manj.

Namestitev streznika za elektronsko posto:                 (44.000) 40.000
     ( sendmail, qmail, postfix ... )

Ce me spomin ne vara je bolj kompleksna konfiguracija maila kar okoli
150.000

Predlog za delovno uro? 10.000 SIT?

LP,
	Iztok