[ LUGOS ] prezentacije v linux-u

Tori Andraz Andraz.Tori1 na guest.arnes.si
Sob Jun 3 03:27:12 CEST 2000

Bostjan Muller wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Zanima me, ce ima kdo izkusnje s kakim programom v linux-u, ki je sposoben
> ustvarjati prezentacije (nekaj podobnega, kot je pri Windowsih Power Point).
> Vem, da pride en program pri Star Office, venda moj laptop ni dovolj mocan, da
> bi poganjal cele Star Office, iscem kaj samostojnega, pa vendar sposobnega
> podobnih funkcij in funkcionalnosti.

Oglej si Achtung!
trenutno ne wem ce je ze stable verzija, unstable najdes pa na
cvs.gnome.org oziroma tam dobis ustrezne nadaljne povezave...

ce ne najdes pisi na private pa te bom usmeril

Lep Pozdrav
Andraz Tori

Dodatne informacije o seznamu Starilist