[ LUGOS ] secret2

Josip Hrste josip.hrste na siol.net
Sre Jun 28 23:55:23 CEST 2000

Bok!

Zgleda, da je moje vprasanje postalo zanimivo.
Naj vam razlozim za kaj gre. Imam kisto, ki ni prklopljena na mrezo,
razen interneta direktno preko analognega modema in ppp-ja. Ker je kista
razdeljena na nekaj uporabnikov in ker jo uporablja vec uporabnikov za
vecinoma cisto nepomembne zadeve in ker se konfiguracija kiste stalno
spreminja ( dodajanje in odvzemanje kartic, diskov, itd... ), nisem
edini, ki ima root pooblastila. Nihce od nas ni ne vem kaksen superuser
v tem pomenu besede, me zanima kaksna cisto enostavna finta, da bi
zaklenil mapo z geslom. Skoraj da ne bi verjel, da okoli ne krozi
programcek, na netu mislim, ki mi ne bi tega omogocil. Stoodstotno sem
siguren, da se mojim kolegom ne bi niti sanjalo zakaj ne morejo pogledat
mape, kaj sele da bi se sli neko dekripcijo. Zdaj ko veste za kaj gre,
mi migoce kdo lahko pomaga ?

P.S. Ja, saj vem da to ni pametno. Mislim na vec uporabnikov z root
dostopom, pa vseeno nam zadeva laufa.

LP!

Dodatne informacije o seznamu Starilist