[ LUGOS ] IP gosta

Sergej Godina sergej.godina na rikom.si
Čet Jun 29 11:49:57 CEST 2000

Poizkusil sem ze z who oz. who am i, vendar mi ponavadi pri logiranju iz
Win masin ne napise IP-ja oz. hostname iz katerega je uporabnik prijavljen.
Z linux masin stvar dela. Finger in last mislim, da mi v tem primeru ne
pomagata. Nekako naj bi zdruzil informacije iz who, netstat in ps
programov. Izpis naj bi bil v stilu:

Username          masina                           device
igor                   masina1.domena              tty1
franci                masina2.domena              ttyS1
tone                  terminalserver.domena      port5 na TS

LP, Sergej

Dodatne informacije o seznamu Starilist