[ LUGOS ] ISDN adapter

Dejan Klancar Dejan.Klancar na uni-mb.si
Tor Jun 27 10:06:25 CEST 2000

From: Miha Tomšič <miha.tomsic na guest.arnes.si>

> Hojla!

OK,

> 25kSit je za navadno ISDN kartico kar malce preveč. Te kartice so cele
> na enem samem čipu, ki je klon Siemensovega čipa HSC (ali nekaj takega),
> tako da ni potrebno izumiti tople vode. Ali pa se morda motim?

Zdravo!

ja res je draga ampak je pa dobra. Poglej: mi smo imeli v firmi nekakšno
"on-line" popravilo na programih oziroma posodabljanje itd. Veš tudi to, da
stranke nimajo vse ISDN linije, ampak imajo v večini še kar klasično linijo
in klasični modem. Zato je prišlo do problema med komunikacijo ISDN in
klasičnega modema. Zato je takrat večina ISDN modemov (poceni variante )
odpadla saj se niso znali pogovarjati z klasičnimi modemi.
Telesov ISDN pa podpira vse žive protokole, tako, da mu ni noben problem
šibat podatke med ISDN in klasiko. Pozna V.34 itd, tako da mu je vseeno kaj
je na drugi strani. Seveda pa mora do dopuščati tudi komunikacijski program,
zato sem (smo) delali z PcAnywherem in stvar je delala in še delalo kot je
treba.

Zato je res, da je predrag, ampak če potegneš vse skupaj in pogledaš kaj vse
ti omogoča (mislim, da sedaj obstaja vse več takih modemov), se ti hitro
izplača. Seveda pa je vse odvisno za kaj ga rabiš.

Dobavljal pa jo je Hofman iz Ljubljane ali pa nekaj zelo podobnega.

Lp, Dejan

Dodatne informacije o seznamu Starilist