[ LUGOS ] COMPEX Kartice

Darko Koruga darko.koruga na hermes.si
Tor Jun 27 07:42:04 CEST 2000

On Mon, Jun 26 2000, Alen Loncaric --=={NetGhost}==-- wrote:

> Kako so compex kartice podprte pod linuxem

Compex NE2000 kompatibilna je meni delovala lepo.

> svetujte mi kako bi naj naredil taksnole mrezo
>

> ======                 -----------------                  ======
> = Rac1= ----------------4 port hub - -----------------= Rac2=
> ======                 -----------------                  ======
>                                ===========
>                                = WEb server=
>
> Na vseh treh so compex 100mbit kartice in compexov 4 portni hub na rac 1 in 2 bodo winsi na serverju pa linux kako to zvezat itd s cim

V cem je pa problem ? Enostavno skonfiguriraj Windowse da uporabljajo
TCP/IP pa bo. Ce je stvar samo interne narave uporabni privatne IP
naslove (10.x.x.x, 192.168.x.x).

Lp, Darko

"Freedom is just another word for nothing left to lose..."
                      Janis Joplin in 'Me and Bobby McGee'

Dodatne informacije o seznamu Starilist