[ LUGOS ] php+apache

Jure Grom jure.grom na guest.arnes.si
Pet Jun 23 23:08:47 CEST 2000

Naredil sem, kakor ste mi svetovali, vendar ni nobena od varjan ucinkovala,
zato sem malo pomesal, da je vse skupaj prekompajlano. Pa nisem izpustil
nobene vrstice:). Opisal bom postopek, kako sem prevajal:

tar zxvf apache_1.3.12.tar.gz
cd apache_1.3.12
./ configure --prefix=/www/apache --enable-module=most --enable-shared=max

make
make install

tar zxvf php-3.0.16.tar.gz
cd php-3.0.16
./configure --prefix=/www/php --with-a
xs=/www/apache/bin/apxs --with-mysql=/usr/local/mysql

make
make install

Problem:
Pri zagoni httpd se izpise:
/www/apache/bin/httpd :cant resolve symbol 'open64'
/www/apache/bin/httpd :cant resolve symbol '--lxsat64'
/www/apache/bin/httpd :cant resolve symbol 'fopen64'
syntay erorr on linr 238 of /www/apache/conf/httpd.conf
cannot load libphp3.so into server

Kje sem naredil napako? Za odgovor se zahvaljujem.

lp
jure

Dodatne informacije o seznamu Starilist