[ LUGOS ] Generiranje fontov

Bostjan Strumbelj Bostjan.Strumbelj na delo.si
Sob Jun 10 17:17:26 CEST 2000

S programom Fontographer 4.1 (windows in mac varianta) sem poskusil
predelati nekaj fontov za uporabo na linuxu.

Zatakne se mi pa ze na zacetku, ker program ocitno ne zna narediti latin-2
kodne panele. Pogledal sem nekaj URW fontov za vzhodno evropo in poskusal
po tem razporedu postaviti nase znake tudi v mojih fontih, a po tistem, ko
generiram font sumnikov ni, pa tudi ko ponovno odprem font v programu,
moji znaki manjkajo.

Sicer sem bolj mnenja, da jaz ne delam prav, tako da ce kdo ve, kje bi se
dalo kaj vec prebrati o tem se lepo priporocam.

b.

Dodatne informacije o seznamu Starilist