[ LUGOS ] meni

Bostjan Tursic bostjant na luna.si.eu.org
Pon Jun 12 23:07:28 CEST 2000

Mon, 12 Jun 2000 ,  rok wrote:

>ne. uporabljal bi se predvsem za telnet dostop (ja, ja... windows
>telnet client). do lokalne masine itak nima nihce dostopa, tak da ni nuje,
>da je barvni, pa da ne temelji na kakem dialogu kr sm ze mel iber probleme
>s tem, neki ni hotlo pina pravilno kazat, pa ce nisi uporabu pravega
>klienta so ble barve iber zanic (header je bil ok, pol je bla cista tema
>do menija), pa se pol izbrani cifri si mogu enter stisnat) zato mi je vsec
>arnesova varianta, kr ma easy interface (cifra brez entra), lepe prikaz
>(imate xxx gb prosto ;), caka vas 1000 novih sporocil,... etc.)

Sej pdmenu po defaultu ni barvni, barve vklopis s -c opcijo..
Ce se ti okvirji ne izrisujejo, lahko uporabis tud -l ..
Je pa res da je treba enter prtiskat po izbiri hm, to nevem ce se da kej
spremenit..

lp,
bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist