Fw: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

Ales Jerman ales.jerman1 na guest.arnes.si
Čet Jun 1 23:34:51 CEST 2000

----- Original Message -----
From: Borut Mrak <borut.mrak na ijs.si>
To: <lugos-list na lugos.si>
Sent: Thursday, June 01, 2000 10:30 PM
Subject: Re: Fw: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

> Jaz tega ne nameravam vec prenasat....users are loosers. In teh imam itak
> dovolj v jobu. Da jih bom v _takih_ kolicinah prenasal na lugos-listi, to
> pa ne bo slo.

no comment...

Nevem ali ste slepi ali kaj? E-mail, ki sem ga poslal jaz je bil Fw: in ne
Re:. V mojem sporocilu ni bilo nobenega citata!
Jaz nisem odgovoril na nek mail, ampak sem poslal samo svoj mail! Moje
sporocilo je bilo celota in ne odgovor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ljudje, ne iscite dlake v jajcu in se raje posvetite resevanju problemov,
katere zadnje case mecete v ozadje!
LP,

AJ

Dodatne informacije o seznamu Starilist