[ LUGOS ] LinuxTag 2000

Roman Maurer roman.maurer na hermes.si
Pet Jun 23 17:24:36 CEST 2000

Zdravo!

Na aprilski skupščini ste sklenili, da me pošljete na LinuxTag 2000,
kjer bodo zanimiva predavanja in razvijalci namizja KDE.  Denar za to
je Lugosu omogočilo podjetje Hermes Softlab (hvala!), v katerem sem
sicer zaposlen.  Po dogodku bom pripravil kratko poročilo, morda tudi
predavanje ali članek.

Na poti se mi bo pridružil Miha Tomšič, predsednik društva, ki bo
tam predstavljal Gimp, v avtomobilu pa sta še dve prosti mesti.

Če kdo želi, se nama lahko na poti pridruži.  Sledijo podatki.

KAJ IN KJE?

    LinuxTag 2000, Evropska razstava in konferenca o Linuxu,
    Stuttgart, Nemčija, 29. junij - 2. julij 2000.
    http://www2.linuxtag.de/2000/english/

    Krenemo iz Ljubljane (OK, iz Zagorja) v četrtek, 29. junija,
    dopoldne, vrnemo pa se v ponedeljek, 3. julija, popoldne ali
    zvečer.

KDO GRE?

    Miha in jaz zagotovo, ostaneta še dva sedeža.  Moj prednostni
    seznam lastnosti za izbiro sopotnikov/-ic:

     - Dogodek jih mora zanimati; tja ne gremo po nakupih.

     - So že nekaj naredili za Lugos ali Linux, in nameravajo narediti
       še več.

     - Poznajo Stuttgart kot svoj žep.

     - So člani Lugosa.  Kdor še ni, naj se včlani.

     - Imajo prenosni računalnik, na katerega bi lahko tipkal in
       vsak dan uskladil zapiske s svojega palma.

     - Imajo vozniški izpit.

CENA?

    Prevoz v Stuttgart in mojo nastanitev plača generalni sponzor
    Lugosa, Hermes Softlab.

    Ostali si morate prenočišče in hrano za štiri dni poiskati sami.

URNIK:

    Pripravil sem si tudi urnik zanimivih dogodkov - nekateri se
    prekrivajo, tako da bi bilo fino, če bi nas bilo več.  Ne smem
    zamuditi KDE 2.0, Koffice, Stallmana in Matthiasa Ettrichta (avtor
    LyXa, ki misli, da se bo izmuznil s predavanjem o DCOP), glede
    ostalega pa se lahko domenimo.

  Petek, 30. junij 2000

    10:00 - 12:00: Getting Certified with the Linux
                   Professional Institute, Saal 2
    10:00 - 12:00: Linux Kunden-Projekte von 1993 bis
                   heute, Saal 4
    12:00 - 14:00: IT-Service und Linux, Saal 4
    12:00 - 14:00: VRML unter Linux: 3D Welten im
                   WWW, Saal 3
    14:00 - 16:00: GNU/Linux ist nichts wert - und das
                   ist gut so!, Saal 3
    15:00 - 17:00: Kylix, Saal 4
    16:00 - 18:00: Drucken leicht gemacht mit Internet
                   Printing Protocol (IPP) und dem
                   Common Unix Printing System (CU,
                   Saal 2
    17:00 - 19:00: Simultanes Roundtrip-Engineering mit
                   Together, Saal 4
    18:00 - 20:00: Building An Online Geek Nation: The
                   User Friendly Case Study, Saal 2
    18:00 - 20:00: Netfilter - Paketverarbeitung unter
                   Linux 2.4, Saal 3

  Sobota, 1. julij 2000

    10:00 - 12:00: CORBA unter Linux, Saal 4
    10:00 - 12:00: XFree86, Saal 1
    12:00 - 14:00: Dear Mr Brooks, Saal 2
    14:00 - 16:00: Anwendungsentwicklung mit Tcl und
                   Tk, Saal 3
    14:00 - 16:00: BSD Linux with a twist, Saal 2
    14:00 - 16:00: KOffice, Saal 1
    14:00 - 16:00: QoS - Quality of Service und Linux,
                   Saal 4
    16:00 - 18:00: Einführung in GNOME, Saal 1
    18:00 - 20:00: Bildbearbeitung mit Gimp 1.2., Saal 2
    18:00 - 20:00: Keynote, Saal 1

  Nedelja, 2. julij 2000

    10:00 - 12:00: Blender, 3D-Grafik und Animation mit
                   Linux, Saal 2
    12:00 - 14:00: EU und Open Source, Saal 4
    12:00 - 14:00: KDE 2.0, Saal 1
    14:00 - 16:00: Linux und PalmOS, Saal 2
    14:00 - 16:00: Podiumsdiskussion Quo vadis Linux ?,
                   Saal 1
    16:00 - 18:00: Too Little, Too Slow: An Introduction to
                   Memory Management, Saal 3
    16:00 - 18:00: DCOP, Saal 2

    To so le predavanja, ki pridejo v *moj* ožji izbor, vseh dogodkov
    je še več in ostali boste morda našli zanimivejše ...

GLEJ TUDI:

    - LinuxTag 2000,
      http://www2.linuxtag.de/2000/english/

    - Zapisnik skupščine društva LUGOS z dne 22. 4. 2000,
      http://www.lugos.si/lugos/zap-2000-04-22.html

    - Prijavnica v LUGOS,  :-)
      http://www.lugos.si/lugos/prijavnica.html

Vabljeni!