[ LUGOS ] ABIT-BP6 in Linux?

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Jun 12 10:01:15 CEST 2000

Naj natancneje razlozim mojo izjavo, da bi bila plata prezapletena:
1. ce s ene motim 9ocitno je prav mogoce, da se), bi moral imeti
za dokaj preprosto izvedbo plate, ki podpira vec procesorjev,
imeti na njej procesorje, ki se lahko kaj zmenijo med sabo
(SMP). Zato se mi zdi, da bi procesorja na SMP plati morala
imeti enako frekvenco zunanjega vodila.

Zapletenost se je nanasala predvsem na pripombo, da bi uporabil
K6 in Celerona. Ta dva procesorja sta precej razlicna, K6 se mi
zdi, da sploh ne zna delati v SMP nacinu, kar pomeni, da bi
rabil plato, ki bi znala razdeliti dostop do vseh
stvari v sistemu na vec procesorjev. Ce se ne motim, je nekaj
takega znal Iskrin Triglav, v katerega si lahko vstavil vec
razlicnih procesorskih modulov (samo ne vem, ce to naenkrat),
nekaj podobnega pa se mi zdi, da pocno SGI masine, ki
imajo graficni in "navadni" RAM kar v enem kosu in do njega potem
dostopata navadni in graficni procesor.
Taki racunalniki / plate so zapletene. Prevec zapletene, da bi
jih kdo izdeloval. Bi pa bilo fino, ce bi jih kdo delal -
predstavljajte si masino, v katero bi lahko vrgel eno
Alfo za FP operacije, G4 za hitre operacije nad vektorji,
kake 4 cipe iz Sony PSS2 za 3D risanje, en DSP za .mp3-je...,
vse te reci pa bi vzporedno dostopale do istega RAMa, ki bi
bil nekako razdeljen na hitrejsi in pocasnejsi spomin,
procesorji pa bi uporabljali tistega, ki bi bil prost
in hitrejsi.
Tak racunalnik je zaenkrat se utopija. In se nekaj casa bo.

Na SMP platah je torej PMSM najbolje uporabljati procesorje
istega tipa pri isti frekvenci.

Dodatne informacije o seznamu Starilist