[ LUGOS ] cd-burning

Tilen Kranjc tilen.kranjc na guest.arnes.si
Pon Jun 5 21:48:15 CEST 2000

Zivjo!
Imam cd burner na ide-ju (2x hitrost philips cdd3610) in ko hocem pect
cdje mi javi tole:

Cdrecord release 1.8a29 Copyright (C) 1995-1999 Jörg Schilling
TOC Type: 1 = CD-ROM
scsidev: '/dev/sr0:0,0,0'
devname: '/dev/sr0'
scsibus: 0 target: 0 lun: 0
Using libscg version 'schily-0.1'
atapi: 1
cdrecord: Cannot do inquiry for CD/DVD-Recorder.
cdrecord: Success. test unit ready: scsi sendcmd: fatal error
CDB:  00 00 00 00 00 00
cmd finished after 0.000s timeout 40s

Uporabljam program cdrecord z naslednim ukazom:

cdrecord -v speed=2 dev= /dev/sr0:0,0,0  -data  cd_image

ce pod dev ne napisem /dev/sr0 mi program isce za /dev/pg0 in nic ne najde
(nobene naprave).

Ob bootanju pa mi najde pekac kot scsi napravo (emulacija) pod napravo
/dev/sr0.

Drugace pa lahko berem navadne cdje preko te naprave (/dev/sr0)

lp, tilko

Dodatne informacije o seznamu Starilist