[ LUGOS ] persistent resolv.conf and other ppp woes

Stojan Rancic stojan na bofh.cx
Sob Jun 3 19:34:36 CEST 2000

Hojla

Nekaj se igram s ppp-jem pod linuxom in imam naslednje probleme:

v /etc/conf.modules sem dal :

alias tty-ldisc-3 ppp_async
alias char-major-108 ppp

Ob bootupu se nalozi le modul za mrezno kartico, za ppp se ne.. No, ko
pozenem '/sbin/ifup ppp0' , se zadeva usuje z

Failed to activate ppp0 with error 29

in nalozita se ppp ter slhc modula. Ko drugic pozenem '/sbin/ifup ppp0'
zadeva stece kot bi morala in se normalno poveze.

Skratka prvo vprasanje: kako se znebit dvojnega klicanja pppd-ja ?

Drug problem pa je : v masini imam tudi mrezno ker je router/gateway za
lokalno mrezo. Ker na njej tece DNS za lokalno mrezo imam v
/etc/resolv.conf tole:

search domena.int
nameserver 127.0.0.1

Ko se povezem na internet mi search ostane, pobrise pa mi moj DNS ter
ga nadomesti z DNS-i ISP-ja. Povezujem se na vec ISP-jev, torej se ob
vsakem konektu njihovi DNS-i na novo napisejo...

Drugo vprasanje torej, kako pppd prepricati, da samo doda DNS-e
ISP-jev, ne da bi zraven pobrisal mojega ?

Masina je ena 486-ka z Redhat 6.1.

Dodatne informacije o seznamu Starilist