Fw: [ LUGOS ] X-kde-gnome-prikazovanje zaslonov

jernej horvat j na kid.kibla.org
Čet Jun 1 22:43:48 CEST 2000

<Dejan.Klancar na uni-mb.si>Thu, 1 Jun 2000 na 22:17>Re: Fw: [ LUGOS ]...

> Se strinjam.
>
> Gospod moderator kje si?
>
> Treba bo okarat tudi druge, ker pravila so pa le pravila ... ZA VSE ENAKA!

Lahko bi mi to napisal in poslal kot privatno posto.

--
penpxre a.

Bar jub oernxf frphevgl ba n flfgrz.

unpxre a.

Bar jub rawblf gur vagryyrpghny punyyratr bs perngviryl birepbzvat be
pvephziragvat yvzvgngvbaf.

Dodatne informacije o seznamu Starilist