[ LUGOS ] DNS Reverse Lookup

Mitja Novak mitja na velenje.cx
Sre Jul 12 17:13:58 CEST 2000

heh david.
reversnega streznika si ne mores kar sam postavit in pricakovat da bo delalo.
To da ti domena kaze na tvoj ip ni tezko lahka ti jih miljon domen kaze na isti
ip in bos to lahka naredu brez siola za reverse pa ne gre. Siol ima dodeljen
blok al pa vec blokov ip address in on sam doloci na katerem ip-ju bo
postavljen reversni streznik in za katere ip-je... (no ja siol tega ne dela k
se itak dobena domena na siolu ne reversa :) torej ti tle odpades. Edino Siol
ti lahka nastima reverse iz tvojga ip-ja na tvojo domeno. Ne verjamem pa da ti
bo.

Dodatne informacije o seznamu Starilist