[ LUGOS ] sendmail genericstable

Mitja mitja.zabukovec na mais.si
Tor Jul 4 18:23:30 CEST 2000

Zivjo,

ce posljem mail iz neke masine, je sender address po defaultu
username na ime_masine.domena.si Na masini ( ki ni neki mailserver ) je sendmail.
rad bi, da se naslov rewritea v ime.priimek na domena.si, zato sem
v sendmail.cf odkomentiral vrstico Kgenericstable dbm /etc/genericstable
in napisal genericstable, v katerega sem dal vrstico:
username	ime.priimek na domena.si
ter kreiral bazo z makemap. Pa stvar ne dela.
A kdo ve, zakaj ?

ko sem kreiral bazo, sem najprej hotel v dbm formatu, pa je javil, da ga
ne podpira, pa sem jo naredil v hash formatu in spremenil vrstico v sendmail.cf
iz Kgenericstable dbm /etc/genericstable v
Kgenericstable hash /etc/genericstable

je mogoce to problem, da sendmail ( ena prastara verzija ) ne mara hash formata?
Javi sicer nic, da bi bilo kaj narobe, samo mail pride se vedno z naslovom
username na ime_masine.domena.si

lp,
Mitja

Dodatne informacije o seznamu Starilist