[ LUGOS ] Print Server

Mitja Zabukovec mitja.zabukovec na mais.si
Čet Jul 20 11:21:38 CEST 2000

Zivjo

aborigin na aborigin.twilight.cx wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Imam  mreni printer, ki je PostScript in ima mrezno kartico.
> Na Linuxsu postavljam print server, pa mi nekako noe zalaufat.
> Vse kar je potrebno je to, da na linuxu postavim spooler in potem
> mi jobe posoljan na dolocen IP.
> Problema sem se lotil tako, da sem v sambi nastimal spooler, potem
> pa sem printcap nekaj pisal, da bi posiljal na nek IP.
> Kaksna ideja, nasvet, kam se naj obrnem kjer kaj vec pise. Bral sem
> ze nekaj v print howto-ju pa mi ni kaj prevec jasno.

najprej usposobi printanje iz lokalne masine, ko ti bo to delovalo,
se pa zabavaj s sambo in shareanjem printerja.

Da ti dela printanje iz masine, moras imeti pravilno nastavljen printer
v /etc/printcap.

jaz imam takole definicijo za printer HP na mrezi:

HP|remote printer on 192.168.100.110:\
        :lp=/dev/null:sh:\
        :sd=/var/spool/lpd/HP:\
        :rm=192.168.100.110:rp=raw:\
        :mx#0:\
        :sh:

( ko ga naslavljas, uporabljas opcijo -PHP, ker to ni default printer lp
)
delovati ti mora lpd daemon, imeti moras kreirane direktorije v zgoraj
opisani definiciji
in pravilna dovoljenja na njih.

lp,
Mitja