[ LUGOS ] hauppauge & IR port

Milan Gabor milan.gabor na uni-mb.si
Pon Jul 17 09:57:15 CEST 2000

Bostjan Muller wrote:

> Pozdravljeni!
>
> Zanima me ce je v linux-u mozno uporabljati Hauppauge-jev WinTV skupaj z IR
> daljincem, ki pride skupaj z kartico - obstaja morda kje kak driver tudi za
> linux, ali je morda komu ze uspelo z to kartico skupaj z xawtv pripraviti da
> deluje pri resoluciji 1280x1024 ali vecjo?

Jaz mam sicer staro verzijo WinTVja in lepo dela z mojim Tehcnisovim
daljincem in sprejemnikom, ki mi ga je Metod naredil.

Najbrz ce pobrskas kaj po netu najdes tudi tak primer, ko dela tudi z
njihovim daljincem.

Glede resolucije pa tudi meni ni uspelo jo pripraviti, da bi delal na
vecji :(

lp,
MIlan

--