[ LUGOS ] DNS entry

Borut Rozman dj na zipp.nu
Sre Jul 12 16:19:16 CEST 2000

ja sej to se mi je nekak tko zdel, in tud tko sem nekak naredil, in mi nekak
zej dela, kok casa pa traja da se dns ji updejtajo (priblizno) teden ? 2 ?
lp Borut

-----Original Message-----
From: owner-lugos-list na www.lugos.si [mailto:owner-lugos-list na www.lugos.si]On
Behalf Of Bostjan Mercun
Sent: Wednesday, July 12, 2000 12:04 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: Re: [ LUGOS ] DNS entry

Zivjo

Borut Rozman wrote:

> nekaj takega, ma sej bomo vidl an koko se bo obneslo, trenutno ni panike,
> zgleda pa sem zelooo nerazumljiv...
> nekaj takega sem si zamislil, domena.si alias more kazati na en drug
server
> ne tam kjer je primarni server, ravno tako MX zapis, rako da bi za recimo
> domena.si pobiral mail na drugem IP ju.

To ni noben problem. Nikjer ne pise, da moras imeti primarni
nameserver na isti masini kot recimo mail ali web server. Vsak record
ima zato svoj IP in glede na tisti IP imas service lahko razmetane po
celem internetu. Primarni DNS ima Arnes, sekundarnega Siol, mail ima
Telemach, backup za mail ima k2-net, web xoom.com, ftp pa cdrom.com..

Torej nekaj takega:

IN NS arnes
IN NS Siol
IN MX 10 Telemach
IN MX 20 k2-net

www IN A xoom.com.
ftp IN A cdrom.com.
mail IN A Telemach
ns IN A arnes
ns2 IN A Siol
.
.
.

Ponavadi naredis se aliase kot so mail, www, ftp, ns, mogoce se smtp,
pop3, zato da ljudem ni treba vedeti imena tvojega nameserverja, pop3
serverja... Pazit je treba edino na take stvari kot recimo, da te "ftp
ftp.domena.si" in "ftp domena.si" v tem primeru ne pripeljeta do
istega serverja.

Ce sem se kje zmotil v sintaksi mi ne zamerit. Mislim, da je jasno,
kaj sem hotel napisat.

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist