[ LUGOS ] piknik

Polz of the SBT polz na writeme.com
Pon Jul 10 22:41:24 CEST 2000

Mogoce se kdo med vami pomni, da je bil vsemu clanstu obljubljen en poletni
piknik.
Piknik naj bi se zgodil to soboto, nekje ob Savi. Glede casa se ne moremo
vec prerekati, ker ni vec casa :). Glede mesta se se vedno lahko.
Denar bom pobral na licu mesta, rabil bom se enega cloveka, da greva skupaj
iskat hrano, ko bo denar nabran. Glede pobiranja denarja pripombe se lahko
sprejmem. Prav tako glede mesta, kjer naj bi se piknik dogajal.

Vse interesente torej prosim, da mi posljete en "bu!" ali kaj podobnega na
privat mail, da nekako prestejemo folk. Ce nas bo vec kot 4, piknik pomojem
bo ze zato, ker bi jaz rad kuril.

Za zabavo bo poskrbljeno tako, da bom prinesel svoj pokvarjeni disketar
in se gremo lahko met diska. Morda bo prisel v postev tudi met miske ali
kake druge masinerije, ki jo lahko zrihtate v samoiniciativi.

Za pomoc pri prebavi in sedenju boste udelezenci morali poskrbeti sami.
Tudi zoge / frizbija na zalost nimam, zato bi bilo fino, ce jo kdo prinese.
Isto velja za ostale poljubne rekvizite, ki bi utegnili zabavati mnozice
(zna kdo pozirati ogenj ?).

Torej, se beremo se jutri, ko bom lahko povedal, kje tocno ob Savi zadeva
bo. Pa res PROOOOSIM, MAILE NA MOJ MAIL, ne na LISTO. Vsecne predloge
bom nato lahko prefiltriral sam >:).

Dodatne informacije o seznamu Starilist