[ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Tomaz Vochl tomaz.vochl na jerovsek.si
Sre Jul 12 15:48:32 CEST 2000

Ne pozabi, da se tudi vecina firm kot je npr. IBM uvrsca med tovrstne
pozabljivce [z nekaj castnimi izjemami za izbrane modele].
Se pa da dogovoriti [z nekaj vztrajnosti] za nakup neserijskih [beri -
modelov po narocilu] Jerovsek PCov brez programske opreme.

EULA - tehnicno gledano se kupnina vrne, ce se EU ne strinja z dolocili
zapisanimi v EULA. Nikjer pa ni navedeno, da se kupnina vrne, ce slucajno ne
maras tega produkta. ...

LP
Tomaz

-----Original Message-----
From: Iztok Umek [mailto:iztok na si-con.com]
Sent: Wednesday, July 12, 2000 2:18 PM
To: lugos-list na lugos.si
Subject: RE: [ LUGOS ] cene za vzdrzevanje linux masine

Quoting Tomaž Vochl <tomaz.vochl na jerovsek.si>:

> ....in pri tem "pozabil", da je nastavitev tovrstnega obnavljanja
> sistema
> tudi storitev, ki jo je pac potrebno placati. Vecina obicajnih strank ni
> zmozna dojeti prednosti, ki jih tak sistem nudi in torej ne zelijo
> placati
> take storitve....

Vecina firm, kot je Jerovsek, pozablja, da nekateri ne zelimo imeti
instaliranih
windblows produktov, pac pa Linux. Ne omogocajo nam nakupa racunalnikov brez
Oken. Zanima me (ker vidim, da delas pri jerovsku) ali Jerovsek spostuje
EULA in
vraca denar, ce stranka prinese nazaj neodpakirano windows98 (OEM)?

LP,
   Iztok

This mail sent through IMP: www.dergan.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist